Doprava

Vážení zákazníci,
     nabízíme vám možnost zvolit si přepravce dle vašeho výběru, který doručí vaši objednávku na vámi určené místo. 

Česká pošta:  Kč 150,-

PPL: Kč 150,-

Dobírka:  Kč 36,-
Platba předem – převodním příkazem:  ZDARMA (účtujeme pouze 150,- za přepravu)
Osobní odběr na výdejním místě:  ZDARMA

Cena za přepravu vám bude přičtena v pokladně k vaší objednávce.

 

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.

Zásilková společnost PPL - do 24 hodin po celé ČR

Společnost PPL doporučujeme všem  zákazníkům, kteří nechtějí využít osobního odběru zboží na našem výdejním místě: PRINTPLUS-TONERY DO TISKÁREN, Plzeň, Klatovská tř. 44.

Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle následující pracovní den od převzetí zásilky po celé ČR. Pokud Vaši objednávku zrealizujete do 12.00 hod. a položky Vaší objednávky budou skladem, pak Vám zboží doručíme následující pracovní den po potvrzení objednávky. Na Váš e-mail Vám také přijde potvrzení od zásilkové společnosti PPL, že Vaši zásilku převzala do evidence.

Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování. Řidič přepravní služby Vás bude kontaktovat, aby s Vámi dohodnul čas převzetí Vaší zásilky. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej v informativním e-mailu od zásilkové společnosti PPL) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: 844 775 775 nebo ve formuláři dole:

TIP: Sledování trasy zásilky 

Ve vybraných lokalitách je také možný výběr večerního doručení a to od 17:00 do 21:00. Cena služby je stejná jako u standardního rozvozu zásilek v rozmezí 9:00 - 18:00. Možnost večerního doručení a čas převzetí zásilky je třeba dohodnout s řidičem. Lokality, ve kterých je tato služba poskytována dle PSČ uvádíme k nahlédnutí zde.

Česká pošta do 24 hodin - Balík Na poštu 

Odběr balíku na Vámi zvolené poště.

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Pokud Vaši objednávku zrealizujete do 15.00 hod. a položky Vaší objednávky budou skladem, pak Vám zboží doručíme následující pracovní den po potvrzení objednávky. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:

TIP: Sledování trasy zásilky

Česká pošta do 24 hodin - Balík Do ruky 

Doručení balíku na Vaši  adresu.

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. Pokud Vaši objednávku zrealizujete do 15.00 hod. a položky Vaší objednávky budou skladem, pak Vám zboží doručíme následující pracovní den po potvrzení objednávky. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete infromováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště, a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.


Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:

TIP: Sledování trasy zásilky